Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR

Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

REGISTRACIJA

Nakup v Spletni trgovini Junior je možen z ali brez registracije.

OSEBNI PODATKI

Podjetje AR-AL NET v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: priimek in ime, ulica in hišna številka, kraj, država, GSM številka, uporabniško ime (e-naslov) in geslo.

Obdelava in hramba podatkov

AR-AL NET lahko pridobljene podatke obdeluje za lastne potrebe do ugovora ali preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v uporabniškemu računu.

Pravice posameznika

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic: 

      Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno, upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z obrazložitvami.

      Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov lahko kontaktirate na info@trgovina-junior.si. Veljavnost splošnih pogojev: od 1. 10. 2019 do spremembe oziroma preklica.

      V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Junior ali pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.

      Obveščanje in odjava od e-novic

      Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi tako, da svojo odjavo sporoči na e-naslov info@trgovina-junior.si

      DOSTAVA IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV

      Rok dostave izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku. Pri izdelkih na zalogi pri dobavitelju/proizvajalcu je rok dostave daljši, kar je prav tako navedeno ob samem izdelku. Izjemoma se lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupca obvestimo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema naročila.

      Izdelke, kupljene preko spletne trgovine, dostavljamo na naslove na območju Republike Slovenije. Pri dostavi v večstanovanjske objekte zagotavljamo dostavo do vhodnih vrat objekta. Dostavo izvaja podjetje GLS. V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.

      Na željo kupca in na njegove stroške, izdelek, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po ceniku paketnega distributerja GLS Slovenija za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina (plačilo po povzetju) ni mogoča.

      Če med poskusom dostave niste dosegljivi oziroma vas ni doma, bo kurir dostavne službe GLS obvestil na telefonsko številko (katero ste navedli ob naročilu). V kolikor ne boste dosegljivi, vam paket dostavil v najbližji paketomat oz. na zbirno mesto. Prosimo vas, da se s kurirjem dogovorite o možnosti prevzema paketa ali ponovno dostavo. 

      Dostavna služba si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.
      Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko prevzamete paket na pošti/paketomatu/Petrol servisih. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom.

      Podjetje AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

      Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.

      Stroški dostave/poštnine vključno z DDV so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Izjema so le naročila s skupno težo nad 50 kg, kjer strošek poštnine ni obračunan še pred/po zaključku naročila. V primeru naročila večjega naročila uporabnik/kupec prejme na svoj elektronski naslov dodatno obvestilo v obliki e-pošte o višini stroškov dostave naročenega blaga ter končni znesek za plačilo izdelkov najkasneje v treh delovnih dneh.

      Stroški dostave se obračunajo po naslednjem ceniku, in sicer:

      Teža paketa

      Strošek dostave/EUR

      do 2kg

      3,10 

      do 5 kg

      3,50

      do 10 kg

      3,80

      do 15 kg

      4,50

      do 20 kg

      4,70

      do 30 kg

      5,00

      do 40 kg

      6,00

      do 50 kg

      7,00

       

      nad 50 kg

      Naročeni izdelki presegajo  skupno težo 50kg. Informacijo o stroških dostave boste prejeli naknadno, na vaš elektronski naslov. 

      POHIŠTVA NE POŠILJAMO PO POŠTI! POHIŠTVO JE MOŽNO PREVZETI LE OSEBNO V POSLOVALNICI PE LJUBLJANA IN/ALI POSLOVALNICI MARIBOR. 

      Pohištva ne dostavljamo po GLS pošti, pohištvo je možno prevzeti le osebno v PE Ljubljana in/ali  PE Maribor.

      Osebni prevzem naročenega: vsa naročila lahko prevzamete tudi v katerikoli poslovalnici Junior v Sloveniji. Poslovalnico za prevzem določite ob oddaji naročila. Informacijo o tem kdaj naročilo lahko prevzamete, prejmete preko elektronske pošte. Storitev je brezplačna (ni stroškov prevzema).

      S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju AR-AL NET,  da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, obdeluje zbrane osebne podatke za namene obdelave in izvedbe spletnih naročil,  nakupov, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Pridobljene podatke podjetje AR-AL NET uporablja tudi za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja AR-AL NET.

      ·         vpogled v osebne podatke,

      ·         popravka netočnih osebnih podatkov,

      ·         omejitve obdelave,

      ·         izbrisa,

      ·         ugovora,

      ·         avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

      Naročilo in dobavljivost izdelkov

      V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv, tudi povrnemo denar.

      Dobavni rok izdelkov s plačilom po povzetju: naročen izdelek, ki je na zalogi, bomo odposlali v 2-7 delovnih dneh. V primeru, da se rok odpreme nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v teh pogojih poslovanja, bo uporabnik/kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefona (kontaktnih podatkov, ki jih je vnesel pri oddaji naročila).

      Dobavni rok izdelkov s plačilom po predračunu: ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa podjetja, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun, najkasneje po kriterijih dobavnega roka po povzetju (v 2-7 delovnih dneh).

      Dobavni rok izdelkov s prevzemom v poslovalnici Junior v PE Ljubljani ali PE Mariboru: ob oddaji naročila uporabnik/kupec prejme dodano sporočilo v elektronski obliki o razpoložljivosti blaga v poslovalnicah ter o dnevu dostave ter možnosti prevzema naročenega blaga.

      Dobavni rok za izdelke, ki trenutno niso na zalogi: za otroške vozičke in  pohištvo, ki niso na zalogi in imajo lahko načeloma daljši dobavni rok, uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo na e-naslov o predvidenem dnevu dobavnega roka ter o vseh ostalih podrobnostih.

      CENE, VELJAVNOST PONUDBE IN POPUSTI

      Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

      Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.trgovina-junior.si  in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

      V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.

       

      Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. Cena v spletni trgovini Junior velja le za nakupe na www.trgovina-junior.si in se lahko razlikujejo od redne/akcijske cene v fizičnih trgovinah JUNIOR.

      PLAČILO

      Spletna trgovina JUNIOR omogoča naslednje načine plačila:
      1. Plačilo po povzetju - kupec plača odkupnino ob prevzemu blaga, ki se dostavi na naslov, navedenem ob oddaji naročila. Dostavo izdelkov izvaja dostavno kurirska služba GLS (General Logistic Systems (ali izjemoma Pošta Slovenije).

      2. Plačilo po predračunu -  ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Na podlagi teh podatkov uporabnik/kupec poravna znesek, napisan na UPN nalogu/predračunu.

      Plačila v fizičnih trgovinah JUNIOR  PE Ljubljana in PE Maribor:

      •   PE Ljubljana (BTC City, hala A, Šmartinska cesta 152,1000 Ljubljana) in
      •   PE Maribor (Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor)  omogoča naslednje načine plačila:

      ·         gotovinsko plačilo, 

      ·         plačilo z bančnimi karticami,

      ·         plačilo s kreditnimi karticami, 

      ·         obročna plačila  s kartico Diners in NLB Mastercard po naslednjih pogojih:

      o   kreditna kartica Diners: maksimalno število obrokov je 6, minimalni  znesek 200,00€

      o   kreditna kartica NLB Mastercard: * znesek 100-250 eur= maksimalno število obrokov 6, *znesek 250-700 eur= maksimalno število obrokov je 12, * znesek nad 700 eur= max. števiko obrokov je 24.

      GARANCIJSKI ZAHTEVKI IN REKLAMACIJE

      Morebitne zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije iz naslova reklamacije in pridobitev dodatnih informacij o izdelkih, prosimo, sporočite pisno na naslov

      AR-AL NET d.o.o.

      Kranjčeva ulica 22

      9220 Lendava ali

      na elektronski naslov oddelka reklamacij:  oddelek.trgovinajunior@gmail.com

      ali na mobilni telefon 051 219 853.

      V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas obvestite na e-naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com

      Če ste prejeli napačen izdelek:

      - pošljite ga na naše stroške preko Pošte Slovenije ali preko dostavne službe GLS, s katerima imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

      AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Notranja ulica 31, Čentiba, 9220 Lendava.

      Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

      Reševanje reklamacij iz naslova garancije z otroških vozičkov in izdelkov večjih dimenzij

      Morebitne garancijske zahtevke - reklamacije otroških vozičkov ter pohištva se rešujejo le osebno, v eni izmed poslovalnic Junior (BTC City Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85).

      Potrošnik pred prihodom v poslovalnico prijavi zahtevek iz naslova garancije na elektronski naslov podjetja za reševanje reklamacij: oddelek.trgovinajunior@gmail.com (ali na tel. št. 051 219 853).

      Podjetje potrošnika, najkasneje v treh delovnih dneh, obvesti v elektronski obliki in sporoči prvi razpoložljiv datum možnosti dostave in obravnave zahtevka.

      Del, ki ga potrošnik reklamira, dostavi v njemu najbližjo poslovalnico, kjer se določi način odprave napake oziroma način reševanja reklamacije. 

      Garancija nakupa

      Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

      Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

      Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

      Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

      Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

      Odstop od pogodbe

      Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

      Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava, e-naslov: info@trgovina-junior.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

      Učinki odstopa od pogodbe

      Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

      Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

      Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

      Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

      Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

      Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

      OMEJITVE PRI UVELJAVLJANJU PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

      Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju.

      Stvarna napaka

      Napaka je stvarna, če:

      ·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

      ·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

      ·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

      ·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


        Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

        Uveljavitev stvarne napake

        Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili
        Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

        Obrazec za uveljavitev stvarne napake.pdf


        ·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

        ·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

        ·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

        USTREZNOSTI IZDELKOV

        Prizadevamo si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje AR-AL NET d.o.o. si tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov

        Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

        Kadarkoli dostopate na spletno stran www.trgovina-junior.si , se splošni, neosebni podatki

        (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji osebi.

        Podatki na straneh

        Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

        Koraki nakupa

        1. korak: Na spletni strani www.trgovina-junior.si so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranim izdelkom je navedena cena izdelka, strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Stroški dostave niso prišteti pri naročilu pohištva, v primeru naročila pohištva ali če je med dodanimi izdelki v nakupovalno košarico dodano tudi pohištvo; uporabnik informacijo o višini stroška dostave prejme v dodatnem e-sporočilu, prejetem na njegov e-naslov. Stroški dostave so odvisni od število paketov ter teže naročenih artiklov. Stroške dostave uporabnik/kupec po oddaji naročila prejme dodatno e-sporočilo z informacijo o končni višini stroška dostave za vso naročeno blago.

        2. korak: Če kupec želi določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati še druge izdelke v košarico, se vrne na izbran izdelek in ga doda na enak način kot je opisano v 1. koraku

        3. korak: Kupec mora v spletni obrazec vnesti vse zahtevane podatke za dostavo (ime, priimek, naslov, telefon, e-naslov). Kupec lahko doda tudi svoje opombe. Kupec v nakupovalni košarici izbere način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v razdelku “Način plačila” ter izbere na kakšen način bodo izbrani artikli dostavljeni v (razdelku) "Način dostave."  Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb  "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" ter po tem, ko je obkljukal okence z besedilom "Soglašam in potrjujem,  da sem seznanjen/a, da se navedeni osebni podatki zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanja morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Izjavljam, da so moji podatki pravilni.
        4. korak: Če je bilo naročilo uspešno posredovano, se na spletni strani izpiše tekst »Uspešno ste zaključili naročilo!« Poleg tega bo kupec na elektronski naslov, ki ga je posredoval v prejšnjem koraku, prejel obvestilo s podrobnostmi o naročilu. Kupec bo prejel dodatno e-sporočilo z vsemi informacijami (in v primeru naročil pohištva) možnosti prevzema.  V primeru naročila pohištva/vozička  (ki imajo nedoločen dobavni rok) prejme stranka dodatno e-sporočilo o predvideni dostavi naročenih izdelkov ter informacijo o možnosti prevzema (za pohištvo je omogočen le osebni prevzem: poslovalnica PE Maribor, PE Ljubljana). 

        Potrditev naročila

        Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj obvesti preko elektronske pošte: info@trgovina-junior.si

        Piškotki

        Naše spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

        Naša spletna stran uporablja naslednje piškotke:

        Nujne piškotke za delovanje spletne strani
        Spletna stran nastavlja nujne piškotke za samo delovanje spletne strani ( vodenje seje , nakupovalne košarice)

        Piškotke za logiranje in spremljanje uporabnika ter spletno analitiko.
        Spletna stran nastavlja piškotke, ki omogočajo, da si zapomni logiranega uporabnika. Uporabljamo tudi analitično orodje Google Analytics s pomočjo katerih se lahko spremlja število obiskovalcev spletne strani in katere strani so si ogledali. 

        Piškotke socialnih omrežij ( Facebook)
        Facebook vtičnik za všečkanje vsebine nastavlja piškotke, da lahko prepozna uporabnika

        Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. 

        Dovoljenje za uporabo piškotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

        Dovoljenje za uporabo pištkotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

        Omejitev odgovornosti

        Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja, zato podjetje AR-AL NET d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Podjetje AR-AL NET d.o.o. bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila.

        Arhiviranje pogodbe

        Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu AR-Al NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@trgovina-junior.si.

        Pritožbe

        Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov podjetja : AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
        Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v Murski Soboti.

        Izvensodno reševanje potrošniških sporov

        Skladno z zakonskimi normativi AR-AL NET, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

        A-AL NET, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

        Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

        Predstavitev podjetja v madžarskem jeziku: Trgovina Junior weboldala/CÉGISMERTETŐ:

        a cég weboldala www.trgovina-junior.si az általános szerződési feltételei alapján működik,  megfelelően a fogyasztóvédelmi törvény (ZVPot) törvényeit alapban véve.

        Hivatalos cím és telephelye:

        AR-AL NET Kft.
        Kranjec utca 22

        9220 Lendva

        Telefon: 051 219 853
        e-mail : info@trgovina-junior.si

        Nyilvántartási szám: 6072526000
        Adó szám: SI 96601086, a cég adóköteles.

        A cég be van jegyezve a cégjegyzékbe a kerületi bíróság muraszombati szám alatt reg. hely 2011/48252.

        A weboldal www.trgovina-junior.si működik a nap 24 órájában, minden nap az évben.

        Az online áruház ügyfelei az itt található termékek között vásárolhatnak, amíg a készlet tart. 

        PODATKI O PODJETJU

        S spletno trgovino www.trgovina-junior.si upravlja:

        AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava

        ID za DDV: SI966001086
        Matična številka: 3542653000
        Poslovni račun odprt pri Novi Ljubljanski banki d.d.: IBAN SI56 0234 2025 9690 140

        Poslovni račun odprt pri Unicredit banka Slovenije: IBAN SI56 5900 0005 0778 387

        Poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo d.d. IBAN SI56 1010 0005 1357 809

        SKD: Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
        Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Murski Soboti
        Datum vpisa v sodni register: 13.12.2011
        Telefonska številka: +386 51 219 853  
        E-mail: 
        info@trgovina-junior.sioddelek.trgovinajunior@gmail.com