Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR
Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR so sestavljeni v
skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o
elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s
priporočili TZS.
REGISTRACIJA
Nakup v Spletni trgovini Junior je možen z ali brez registracije.
OSEBNI PODATKI
Podjetje AR-AL NET v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: priimek in ime, ulica in hišna številka, kraj, država, GSM številka, uporabniško ime (e-naslov) in geslo.
Obdelava in hramba podatkov
AR-AL NET lahko pridobljene podatke obdeluje za lastne potrebe do ugovora ali preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v uporabniškemu računu.
Pravice posameznika
Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov
zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko
posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic:
Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno,
upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z
obrazložitvami.
Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov lahko kontaktirate na
info@trgovina-junior.si. Veljavnost splošnih pogojev: od 1. 10. 2019 do
spremembe oziroma preklica.
V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in
obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Junior ali pooblaščene
osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko
ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki
Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.
Obveščanje in odjava od e-novic
Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih
kadarkoli odjavi tako, da svojo odjavo sporoči na e-naslov info@trgovina-junior.si
DOSTAVA
IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV
Rok dostave izdelkov je naveden ob
vsakem posameznem izdelku. Pri izdelkih na zalogi pri dobavitelju/proizvajalcu
je rok dostave daljši, kar je prav tako navedeno ob samem izdelku. Izjemoma se
lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupca
obvestimo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema naročila.
Izdelke, kupljene preko spletne trgovine, dostavljamo na
naslove na območju Republike Slovenije. Pri dostavi v večstanovanjske objekte
zagotavljamo dostavo do vhodnih vrat objekta. Dostavo izvaja podjetje GLS. V
primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih
servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo
0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.
Na željo kupca in na njegove stroške, izdelek, po predhodnem dogovoru,
lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru
zaračunamo po ceniku paketnega distributerja GLS Slovenija za mednarodne
poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina
(plačilo po povzetju) ni mogoča.
Če med poskusom dostave niste dosegljivi oziroma vas ni doma, bo kurir
dostavne službe GLS obvestil na telefonsko številko (katero ste navedli ob
naročilu). V kolikor ne boste dosegljivi, vam paket dostavil v najbližji
paketomat oz. na zbirno mesto. Prosimo vas, da se s kurirjem dogovorite o možnosti
prevzema paketa ali ponovno dostavo.
Dostavna
služba si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika
blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega
blaga pravemu naročniku.
Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko
prevzamete paket na pošti/paketomatu/Petrol servisih. Prevzem pošiljke potrdite
z lastnoročnim podpisom.
Podjetje
AR-AL NET d.o.o. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost
zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja
dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij,
okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.
Strošek dostave je vračunan v
kupnino kot ločena postavka.
Stroški dostave/poštnine vključno z DDV so vidni v nakupovalni košarici še
pred zaključkom naročila. Izjema so le naročila s skupno težo nad 50 kg, kjer
strošek poštnine ni obračunan še pred/po zaključku naročila. V primeru naročila
večjega naročila uporabnik/kupec prejme na svoj elektronski naslov dodatno
obvestilo v obliki e-pošte o višini stroškov dostave naročenega blaga ter
končni znesek za plačilo izdelkov najkasneje v treh delovnih dneh.
Stroški dostave se obračunajo po naslednjem ceniku, in sicer:
Teža paketa |
Strošek dostave/EUR |
do 2kg |
3,10 |
do 5 kg |
3,50 |
do 10 kg |
3,80 |
do 15 kg |
4,50 |
do 20 kg |
4,70 |
do 30 kg |
5,00 |
do 40 kg |
6,00 |
do 50 kg |
7,00 |
nad 50 kg |
Naročeni izdelki presegajo skupno težo 50kg. Informacijo o stroških
dostave boste prejeli naknadno, na vaš elektronski naslov. POHIŠTVA NE POŠILJAMO PO POŠTI! POHIŠTVO JE MOŽNO PREVZETI LE OSEBNO V
POSLOVALNICI PE LJUBLJANA IN/ALI POSLOVALNICI MARIBOR. |
Pohištva ne dostavljamo
po GLS pošti, pohištvo je možno prevzeti le osebno v PE Ljubljana in/ali PE Maribor.
Osebni prevzem naročenega: vsa naročila
lahko prevzamete tudi v katerikoli poslovalnici Junior v Sloveniji.
Poslovalnico za prevzem določite ob oddaji naročila. Informacijo o tem kdaj
naročilo lahko prevzamete, prejmete preko elektronske pošte. Storitev je
brezplačna (ni stroškov prevzema).
S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju AR-AL NET, da kot
upravljavec zbirke osebnih podatkov, obdeluje zbrane osebne podatke za namene
obdelave in izvedbe spletnih naročil, nakupov, reševanje morebitnih težav
pred in po opravljenih spletnih nakupih. Pridobljene podatke podjetje AR-AL NET
uporablja tudi za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave
podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in
segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih,
za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja AR-AL NET.
·
vpogled v osebne podatke,
·
popravka netočnih osebnih podatkov,
·
omejitve obdelave,
·
izbrisa,
·
ugovora,
·
avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem
profilov.
Naročilo in dobavljivost izdelkov
V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv, tudi povrnemo denar.
Dobavni rok izdelkov s plačilom po povzetju: naročen izdelek, ki je na zalogi, bomo odposlali v 2-7 delovnih dneh. V primeru, da se rok odpreme nepričakovano podaljša za več kot je navedeno v teh pogojih poslovanja, bo uporabnik/kupec obveščen preko elektronske pošte ali telefona (kontaktnih podatkov, ki jih je vnesel pri oddaji naročila).
Dobavni rok izdelkov s plačilom po predračunu: ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa podjetja, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun, najkasneje po kriterijih dobavnega roka po povzetju (v 2-7 delovnih dneh).
Dobavni rok izdelkov s prevzemom v poslovalnici Junior v PE Ljubljani ali PE Mariboru: ob oddaji naročila uporabnik/kupec prejme dodano sporočilo v elektronski obliki o razpoložljivosti blaga v poslovalnicah ter o dnevu dostave ter možnosti prevzema naročenega blaga.
Dobavni rok za izdelke, ki trenutno niso na zalogi: za otroške vozičke in pohištvo, ki niso na zalogi in imajo lahko načeloma daljši dobavni rok, uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo na e-naslov o predvidenem dnevu dobavnega roka ter o vseh ostalih podrobnostih.
CENE, VELJAVNOST PONUDBE IN POPUSTI
Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in
vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen,
razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).
Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v
spletni trgovini www.trgovina-junior.si in veljajo do
dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega
obvestila.
V primeru spremembe cene izdelka med
obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil
rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.
Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. Cena v spletni trgovini Junior velja le za nakupe na www.trgovina-junior.si in se lahko razlikujejo od redne/akcijske cene v fizičnih trgovinah JUNIOR.
PLAČILO
Spletna
trgovina JUNIOR omogoča naslednje načine plačila:
1. Plačilo po
povzetju - kupec
plača odkupnino ob prevzemu blaga, ki se dostavi na naslov, navedenem ob oddaji
naročila. Dostavo izdelkov izvaja dostavno kurirska služba GLS (General
Logistic Systems (ali izjemoma Pošta Slovenije).
2. Plačilo po predračunu - ob oddaji naročila se ustvari
predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa, sklicna
številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Na podlagi teh podatkov
uporabnik/kupec poravna znesek, napisan na UPN nalogu/predračunu.
Plačila v fizičnih trgovinah JUNIOR PE
Ljubljana in PE Maribor:
- PE Ljubljana (BTC City, hala A, Šmartinska cesta 152,1000
Ljubljana) in
- PE Maribor
(Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor) omogoča naslednje načine plačila:
·
gotovinsko
plačilo,
·
plačilo z bančnimi
karticami,
·
plačilo s kreditnimi
karticami,
·
obročna plačila s kartico Diners in NLB Mastercard po naslednjih
pogojih:
o kreditna kartica Diners:
maksimalno število obrokov je 6, minimalni znesek 200,00€
o kreditna kartica NLB
Mastercard: * znesek 100-250 eur= maksimalno število obrokov 6, *znesek
250-700 eur= maksimalno število obrokov je 12, * znesek nad 700 eur= max.
števiko obrokov je 24.
GARANCIJSKI ZAHTEVKI IN REKLAMACIJE
Morebitne zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije iz naslova
reklamacije in pridobitev dodatnih informacij o izdelkih, prosimo,
sporočite pisno na naslov:
AR-AL NET d.o.o.
Kranjčeva ulica 22
9220 Lendava ali
na elektronski naslov oddelka reklamacij: oddelek.trgovinajunior@gmail.com
ali na mobilni telefon 051 219 853.
V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj
reklamirajte vašemu dostavljalcu in tudi nas obvestite na e-naslov
oddelek.trgovinajunior@gmail.com
Če ste prejeli napačen izdelek:
- pošljite ga na naše stroške preko Pošte Slovenije ali preko dostavne
službe GLS, s katerima imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:
AR-AL NET d.o.o., TRGOVINA JUNIOR, Notranja ulica 31, Čentiba, 9220
Lendava.
Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili
stroške pošiljanja novega artikla.
Reševanje reklamacij iz naslova garancije z otroških vozičkov in izdelkov
večjih dimenzij
Morebitne garancijske zahtevke - reklamacije otroških vozičkov ter
pohištva se rešujejo le osebno, v eni izmed poslovalnic Junior (BTC City
Ljubljana, hala A, kletna etaža, ali Maribor, Ljubljanska ulica 85).
Potrošnik pred prihodom v poslovalnico prijavi zahtevek iz naslova
garancije na elektronski naslov podjetja za reševanje reklamacij: oddelek.trgovinajunior@gmail.com
(ali na tel. št. 051 219 853).
Podjetje potrošnika, najkasneje v treh delovnih dneh, obvesti v elektronski
obliki in sporoči prvi razpoložljiv datum možnosti dostave in obravnave
zahtevka.
Del, ki ga potrošnik reklamira, dostavi v njemu najbližjo poslovalnico,
kjer se določi način odprave napake oziroma način reševanja reklamacije.
Garancija nakupa
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.
Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem
listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih
listih ali na računu.
Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za
brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja
neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko
uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s
strani prodajalca.
Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema
blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in
brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem
primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je
proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga
ne krije kupec.
Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh
odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.
Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi
fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni
prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave
posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko
potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto
potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma,
v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete
14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo
pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen
določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno
izjavo obvestiti podjetje AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava,
e-naslov: info@trgovina-junior.si
o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu
ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju
predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča,
da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od
pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez
nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva
prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno
s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni
cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).
Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo
uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno
drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi
nikakršnih stroškov.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega
blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno
od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku
blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v
14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od
pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom
14-dnevnega roka.
Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.
Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.
OMEJITVE PRI UVELJAVLJANJU PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni
embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti
oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna, če:
·
če
izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
·
če
izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
·
če
izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane;
·
če
je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je
bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na
običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o
značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z
oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Uveljavitev stvarne napake
Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v
roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v
roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo
v skladu z določili
Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).
Obrazec za uveljavitev stvarne napake.pdf
·
če
izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec
kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
·
če
izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene
oziroma predpisane;
·
če
je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je
bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
USTREZNOSTI IZDELKOV
Prizadevamo
si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično
sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka
preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom.
Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave
barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje AR-AL NET d.o.o. si
tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov
Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)
Kadarkoli dostopate na spletno stran www.trgovina-junior.si , se splošni, neosebni podatki
(uporabniki
spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani,
obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se
uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene
izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave
in niso posredovani tretji osebi.
Podatki na straneh
Pridržujemo
si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi
pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne
odgovornosti.
Koraki nakupa
1. korak: Na spletni strani www.trgovina-junior.si so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranim izdelkom je navedena cena izdelka, strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Stroški dostave niso prišteti pri naročilu pohištva, v primeru naročila pohištva ali če je med dodanimi izdelki v nakupovalno košarico dodano tudi pohištvo; uporabnik informacijo o višini stroška dostave prejme v dodatnem e-sporočilu, prejetem na njegov e-naslov. Stroški dostave so odvisni od število paketov ter teže naročenih artiklov. Stroške dostave uporabnik/kupec po oddaji naročila prejme dodatno e-sporočilo z informacijo o končni višini stroška dostave za vso naročeno blago.
2. korak: Če kupec želi določen izdelek odstraniti
iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo “Odstrani”,
ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati še druge izdelke v košarico, se
vrne na izbran izdelek in ga doda na enak način kot je opisano v 1. koraku
3. korak: Kupec mora v spletni obrazec vnesti vse zahtevane
podatke za dostavo (ime, priimek, naslov, telefon, e-naslov). Kupec lahko
doda tudi svoje opombe. Kupec v nakupovalni košarici izbere način plačila, kar
stori z izborom ponujenih možnosti v razdelku “Način plačila” ter izbere na
kakšen način bodo izbrani artikli dostavljeni
v (razdelku) "Način dostave." Kupec potrdi naročilo s
klikom na gumb "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" ter po
tem, ko je obkljukal okence z besedilom "Soglašam in potrjujem, da
sem seznanjen/a, da se navedeni osebni podatki zbirajo in obdelujejo za namene
izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanja morebitnih težav pred in po
opravljenih spletnih nakupih. Izjavljam, da so moji podatki pravilni.
4. korak: Če je bilo naročilo uspešno posredovano,
se na spletni strani izpiše tekst »Uspešno ste zaključili naročilo!« Poleg tega
bo kupec na elektronski naslov, ki ga je posredoval v prejšnjem koraku, prejel
obvestilo s podrobnostmi o naročilu. Kupec bo prejel dodatno e-sporočilo z
vsemi informacijami (in v primeru naročil pohištva) možnosti prevzema. V
primeru naročila pohištva/vozička (ki imajo nedoločen dobavni rok) prejme
stranka dodatno e-sporočilo o predvideni dostavi naročenih izdelkov ter
informacijo o možnosti prevzema (za pohištvo je omogočen le osebni prevzem:
poslovalnica PE Maribor, PE Ljubljana).
Potrditev naročila
Po
zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob
naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z
omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli
vprašanj obvesti preko elektronske pošte: info@trgovina-junior.si.
Piškotki
Naše
spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani
»piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem,
kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih.
Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika,
če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko
povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.
Naša
spletna stran uporablja naslednje piškotke:
Nujne piškotke za delovanje
spletne strani
Spletna stran nastavlja nujne piškotke za
samo delovanje spletne strani ( vodenje seje , nakupovalne košarice)
Piškotke za logiranje in
spremljanje uporabnika ter spletno analitiko.
Spletna stran nastavlja piškotke, ki
omogočajo, da si zapomni logiranega uporabnika. Uporabljamo tudi analitično
orodje Google Analytics s pomočjo katerih se lahko spremlja število
obiskovalcev spletne strani in katere strani so si ogledali.
Piškotke socialnih omrežij (
Facebook)
Facebook vtičnik za všečkanje vsebine
nastavlja piškotke, da lahko prepozna uporabnika
Vedno
imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov
samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da
računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek
shrani.
Dovoljenje
za uporabo piškotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.
Dovoljenje za
uporabo pištkotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.
Omejitev odgovornosti
Vsebine spletnega mesta so informativnega
značaja, zato podjetje AR-AL NET d.o.o. ne prevzema nikakršne odgovornosti za
točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo,
ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu.
Podjetje AR-AL NET d.o.o. bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal
zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne
prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki
objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje
pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih strani (v celoti ali
delno) brez predhodnega opozorila.
Arhiviranje pogodbe
Sklenjena
pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu AR-Al NET d.o.o.,
Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na
sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov
info@trgovina-junior.si.
Pritožbe
Podjetje AR-AL NET d.o.o. spoštuje
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh
trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda
prek e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov podjetja :
AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220 Lendava. Postopek obravnave pritožbe
je zaupen.
Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti
sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh
sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v
Murski Soboti.
Izvensodno reševanje potrošniških
sporov
Skladno z zakonskimi
normativi AR-AL NET, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega
reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora,
ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju
potrošniških sporov.
A-AL NET, d.o.o., ki kot
ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji
spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje
potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski
povezavi : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedena ureditev izhaja
iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013
Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter
spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Predstavitev podjetja v madžarskem jeziku: Trgovina Junior weboldala/CÉGISMERTETŐ:
a
cég weboldala www.trgovina-junior.si az általános szerződési
feltételei alapján működik, megfelelően a fogyasztóvédelmi törvény
(ZVPot) törvényeit alapban véve.
Hivatalos
cím és telephelye:
AR-AL
NET Kft.
Kranjec utca 22
9220
Lendva
Telefon:
051 219 853
e-mail : info@trgovina-junior.si
Nyilvántartási
szám: 6072526000
Adó szám: SI 96601086, a cég adóköteles.
A
cég be van jegyezve a cégjegyzékbe a kerületi bíróság muraszombati szám alatt
reg. hely 2011/48252.
A
weboldal www.trgovina-junior.si működik a nap 24 órájában, minden nap az
évben.
Az online áruház ügyfelei az itt található termékek között
vásárolhatnak, amíg a készlet tart.
PODATKI O PODJETJU
S spletno trgovino www.trgovina-junior.si upravlja:
AR-AL NET d.o.o., Kranjčeva ulica 22, 9220
Lendava
ID za DDV: SI966001086
Matična številka: 3542653000
Poslovni račun odprt pri Novi Ljubljanski banki d.d.: IBAN SI56 0234 2025 9690
140
Poslovni račun odprt pri Unicredit banka
Slovenije: IBAN SI56 5900 0005 0778 387
Poslovni račun odprt pri Intesa Sanpaolo d.d.
IBAN SI56 1010 0005 1357 809
SKD: Trgovina na drobno po pošti ali po
internetu
Podjetje je registrirano pri okrožnem sodišču v Murski Soboti
Datum vpisa v sodni register: 13.12.2011
Telefonska številka: +386 51 219 853
E-mail: info@trgovina-junior.si, oddelek.trgovinajunior@gmail.com