Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR

Pogoji poslovanja Spletne trgovine JUNIOR www.trgovina-junior.si so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, veljavno zakonodajo o elektronskem poslovanju, veljavno zakonodajo o varovanju osebnih podatkov ter s priporočili TZS.

REGISTRACIJA

Nakup v Spletni trgovini Junior je možen z ali brez registracije.

OSEBNI PODATKI

Podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. v spletni trgovini zbira in obdeluje naslednje osebne podatke: priimek in ime, ulica in hišna številka, kraj, država, GSM številka, uporabniško ime (e-naslov) in geslo.

Obdelava in hramba podatkov

Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. lahko pridobljene podatke obdeluje za lastne potrebe do ugovora ali preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v uporabniškemu računu.

Pravice posameznika

Uporabnik spletne trgovine lahko kadarkoli od upravljavca osebnih podatkov zahteva, da preneha obdelovati zgoraj navedene podatke. Prav tako lahko posameznik od upravljavca zahteva izpolnitev naslednjih pravic: 

Posamezna zahteva za izpolnitev pravic se obravnava individualno, upravljavec v zakonsko ustreznem roku posamezniku pošlje odgovor z obrazložitvami.

Pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov lahko kontaktirate na info@trgovina-junior.si. Veljavnost splošnih pogojev: od 1.1.2023 do spremembe oziroma preklica.

V kolikor se posameznik z informacijami o obdelavi osebnih podatkov in obrazložitvijo, ki jo je prejel od spletne trgovine Junior ali pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov ne strinja oziroma je bil prekoračen zakonsko ustrezen rok za odgovor, lahko vloži pritožbo pri nadzornem organu. V Republiki Sloveniji je nadzorni organ Informacijski pooblaščenec.

Obveščanje in odjava od e-novic

Uporabnik se lahko naroči tudi na prejemanje e-novic in se od njih kadarkoli odjavi tako, da svojo odjavo sporoči na e-naslov info@trgovina-junior.si

DOSTAVA IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV

Rok dostave izdelkov je naveden ob vsakem posameznem izdelku. Pri izdelkih na zalogi pri dobavitelju/proizvajalcu je rok dostave daljši, kar je prav tako navedeno ob samem izdelku. Izjemoma se lahko zgodi, da naročen izdelek ni več na zalogi. V takšnem primeru kupec prejme obvestilo najkasneje v roku 3 delovnih dni od prejema naročila.

Izdelke, kupljene preko spletne trgovine, dostavljamo na naslove na območju Republike Slovenije. Pri dostavi v večstanovanjske objekte zagotavljamo dostavo do vhodnih vrat objekta. Dostavo izvaja podjetje GLS. V primeru, da se v postopku dostave odločite za prevzem naročila na bencinskih servisih Petrol, vam bo podjetje Petrol za storitev vročanja paketa zaračunalo 0,45 €, za storitev obdelave odkupnine pa 1,05 €.

Na željo kupca in na njegove stroške, izdelek, po predhodnem dogovoru, lahko dostavimo tudi izven območja Slovenije. Stroške dostave v tem primeru zaračunamo po ceniku paketnega distributerja GLS Slovenija za mednarodne poslovne pakete. V primeru dostave izven območja Slovenije, storitev odkupnina (plačilo po povzetju) ni mogoča.

Če med poskusom dostave niste dosegljivi oziroma vas ni doma, bo kurir dostavne službe GLS obvestil na telefonsko številko (katero ste navedli ob naročilu). V kolikor ne boste dosegljivi, vam paket dostavil v najbližji paketomat oz. na zbirno mesto. Prosimo vas, da se s kurirjem dogovorite o možnosti prevzema paketa ali ponovno dostavo. 

Dostavna služba si pridržuje pravico na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente) z namenom izročitve naročenega blaga pravemu naročniku.
Dostava izdelka je zaključena, ko vam dostavljalec preda paket oz. ko prevzamete paket na pošti/paketomatu/Petrol servisih. Prevzem pošiljke potrdite z lastnoročnim podpisom.

Podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnega nemiru, stavk, prenehanja dela v industriji, neuspešne dostave, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali katere koli druge višje sile.

Strošek dostave je vračunan v kupnino kot ločena postavka.

Stroški dostave/poštnine vključno z DDV so vidni v nakupovalni košarici še pred zaključkom naročila. Izjema so le naročila s skupno težo nad 50 kg, kjer strošek poštnine ni obračunan še pred/po zaključku naročila. V primeru večjega naročila uporabnik/kupec prejme na svoj elektronski naslov dodatno obvestilo v obliki e-pošte o višini stroškov dostave naročenega blaga ter končni znesek za plačilo izdelkov najkasneje v treh delovnih dneh.

Stroški dostave se obračunajo po veljavnem ceniku dostavne službe GLS, in sicer:

Teža izdelkaStrošek dostave/EUR
do 2 kg4,00
2 do 5 kg4,50
5 do 10 kg6,00
10 do 15 kg6,00
15 do 20 kg6,50
20 do 30 kg13,00
30 do 40 kg17,00
40 do 50 kg

19,00

nad 50 kgNaročeni izdelki presegajo skupno težo 50 kg. Informacijo o stroških dostave boste prejeli naknadno, na vaš elektronski naslov. 

Osebni prevzem naročenega: vsa naročila lahko prevzamete tudi v katerikoli poslovalnici Junior v Sloveniji (PE Maribor, PE Ljubljana).  Poslovalnico za prevzem določite ob oddaji naročila. Informacijo o tem kdaj naročilo lahko prevzamete, prejmete preko elektronske pošte ali s telefonskim obvestilu (sporočilo ali klic).  Storitev je brezplačna (ni stroškov prevzema).

S podano privolitvijo uporabnik dovoljuje podjetju  Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p.,  da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, obdeluje zbrane osebne podatke za namene obdelave in izvedbe spletnih naročil,  nakupov, reševanje morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Pridobljene podatke podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. uporablja tudi za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p..

·         vpogled v osebne podatke,

·         popravka netočnih osebnih podatkov,

·         omejitve obdelave,

·         izbrisa,

·         ugovora,

·         avtomatiziranega sprejemanja posameznih odločitev, vključno z oblikovanjem profilov.

Naročilo in dobavljivost izdelkov

V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi in/ali ne bo dobavljivo, vas o tem obvestimo najkasneje 3 dni od oddaje naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ne bo dobavljiv, tudi povrnemo denar.

Dobavni rok izdelkov s plačilom po predračunu: ob oddaji naročila se ustvari predračun. Na dokumentu je zapisana številka transakcijskega računa podjetja, sklicna številka ter vsi plačilni pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 5 dni od prejema predračuna na vaš elektronski naslov. Pošiljka blaga bo odpremljena, ko plačilo predračuna prispe na naš račun, najkasneje po kriterijih dobavnega roka po povzetju (v 2-7 delovnih dneh).

Dobavni rok izdelkov s prevzemom v poslovalnici Junior v PE Ljubljani ali PE Mariboru: ob oddaji naročila uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo v elektronski obliki/telefonskem klicu o razpoložljivosti blaga v poslovalnicah ter o dnevu dostave ter možnosti prevzema naročenega blaga.

Dobavni rok za izdelke, ki trenutno niso na zalogi: za otroške vozičke in pohištvo, ki niso na zalogi in imajo lahko načeloma daljši dobavni rok, uporabnik/kupec prejme dodatno sporočilo na e-naslov o predvidenem dnevu dobavnega roka ter o vseh ostalih podrobnostih.

CENE, VELJAVNOST PONUDBE IN POPUSTI

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.trgovina-junior.si  in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. 

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.

Cene so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih  oblikuje sam ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. Cena v spletni trgovini Junior velja le za nakupe na www.trgovina-junior.si in se lahko razlikujejo od redne/akcijske cene v fizičnih trgovinah JUNIOR.

 

Popusti-akcijske cene izdelka: veljajo za vse uporabnike (prijavljene in neprijavljene) spletne strani Trgovine Junior in imajo vnaprej določeno veljavnost (opisno: do odprodaje zalog/razstavnega eksponata ali datumsko veljavnost). Akcijske cene so lahko določene za konkretne izdelke, konkretno vrsto artikla ali blagovno znamko. Akcijske cene veljajo za količine, običajne za gospodinjstvo. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini www.trgovina-junior.si

Plačilni pogoj akcijskih cen: v kategoriji in pod zavihkom novice, kjer se nahaja izdelek z akcijsko ceno, je navedeno, da akcijska cena velja za plačilo po predračunu (v primeru, če kupec označi prevzem artikla z dostavo na dom) in/ali gotovinsko plačilo (v primeru, če kupec izdelek prevzame v eni izmed poslovalnic Junior  (PE Maribor/PE Ljubljana). 

Obrazložitev pomena navedbe popust velja za plačilo po predračunu: akcijska cena velja v primeru, da kupec akcijsko ceno izdelka poravna z nakazilom na poslovni račun podjetja. 

Na poslovni račun ponudnika  Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Plač 24a, 2201 Zg. Kungota, odprt pri Novi Ljubljanski banki (NLB) d. d. IBAN SI56 0284 3026 4599 108, SWIFT/BIC: LJBASI2X. 

Po oddaji naročila bo uporabniku na e-naslov poslano obvestilo o povzetku prejetega naročila, skupaj s podatki za nakazilo (na e-naslov boste prejeli vzorec UPN naloga kot pomoč pri plačevanju). 

Rok plačila predračuna so trije (3) delovni dnevi od prejema predračuna. 

V kolikor v treh (3) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po e-pošti obvestilo za neplačan predračun za naročene izdelke.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. v roku 3 dni po prejemu tega opozorila.

V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje in po podanem roku se naročeni izdelki vrnejo v prodajo.

V kolikor kupec izbere izdelek z akcijsko ceno, pri izbiri načina  plačila pa ne izbere plačilo po predračunu, podjetje kupcu v treh (3) delovnih dneh pošlje predračun na e-naslov, ki ga je podal kupec ob naročilu izdelka. 

Obrazložitev pomena navedbe popust velja za plačilo z gotovino/gotovinsko plačilo v trgovini: kupcu je omogočeno, da izdelek z akcijsko ceno naroči v spletni trgovini in ob tem označi prevzem v eni izmed poslovalnic Junior (PE Ljubljana/PE Maribor). Kupec se z naročilom izdelka po akcijski ceni s prevzemom v eni izmed poslovalnic zavezuje, da bo znesek izdelka poravnal z gotovinskim plačilom (gotovina je veljavno plačilo sredstvo v bankovcih ali kovancih). 

NAČINI PLAČILA V SPLETNI TRGOVINI in POSLOVNIH ENOTAH

Uporabnik omogoča naslednje načine plačila:

  • PLAČILO PO POVZETJU

Z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa v fizičnih poslovalnicah (PE Ljubljana, PE Maribor).

  • Z NAKAZILOM NA POSLOVNI RAČUN PONUDNIKA (PO PREDRAČUNU):

Na poslovni račun ponudnika Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Plač 24a, 2201 Zg. Kungota, odprt pri Novi Ljubljanski banki (NLB) d. d. IBAN SI56 0284 3026 4599 108, SWIFT/BIC: LJBASI2X.

Po oddaji naročila bo uporabniku na e-naslov poslano obvestilo o povzetku prejetega naročila, skupaj s podatki za nakazilo (na e-naslov boste prejeli vzorec UPN naloga kot pomoč pri plačevanju). 

Rok plačila predračuna so trije (3) delovni dnevi od prejema predračuna. 

V kolikor v treh (3) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po e-pošti obvestilo za neplačan predračun za naročene izdelke.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. v roku 3 dni po prejemu tega opozorila.

V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje in po podanem roku se naročeni izdelki vrnejo v prodajo.

  • PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI (trenutno onemogočeno v spletni trgovini)

Poteka preko plačilnega sistema Bankart. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. . Plačilo s plačilnimi karticami ne omogočamo izdelkom z akcijsko ceno, razen, če je navedeno drugače.

Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa.

  • PLAČILO NA OBROKE JE MOŽNO LE V NAŠIH POSLOVALNIH ENOTAH

Plačilo z Diners kartico (max. št. obrokov 6, min. znesek: 200,00 €)

Plačilo z NLB Matercard kartico (max. št. obrokov 6: od 100,00 do 250,00 €, max. št. obrokov 12: od 250,00 do 700,00 €, max. št. obrokov 24: nad 700,00 €).

GARANCIJSKI ZAHTEVKI IN REKLAMACIJE

Morebitne zahtevke v zvezi z uveljavljanjem garancije iz naslova reklamacije in pridobitev dodatnih informacij o izdelkih, prosimo, sporočite pisno na naslov

Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Trgovina Junior PE Maribor, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor ali na elektronski naslov oddelka reklamacij: oddelek.trgovinajunior@gmail.com ali na mobilni telefon 051 219 909.

V primeru, da ste prejeli paket poškodovan med transportom, le-tega takoj reklamirajte vašemu dostavljalcu/kurirju in tudi nas obvestite na e-naslov oddelek.trgovinajunior@gmail.com

Če ste prejeli napačen izdelek:

- pošljite ga na naše stroške preko dostavne službe GLS, s katero imamo sklenjeno pogodbo, na naslov:

Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Trgovina Junior PE Maribor, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor.

Izdelek Vam bomo zamenjali ali povrnili vaš denar. Seveda bomo mi pokrili stroške pošiljanja novega artikla.

Reševanje reklamacij iz naslova garancije z otroških vozičkov in izdelkov večjih dimenzij.

Morebitne garancijske zahtevke - reklamacije otroških vozičkov in pohištva se rešujejo le osebno, v eni izmed poslovalnic Junior:

·        BTC City, Ameriška ulica 2, 1000 Ljubljana, hala A, kletna etaža  ali

·         Maribor: Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor.

Potrošnik pred prihodom v poslovalnico pisno prijavi zahtevek iz naslova garancije na elektronski naslov podjetja za reševanje reklamacij: oddelek.trgovinajunior@gmail.com (ali na tel. št. 051 219 909).

Podjetje potrošnika, najkasneje v treh delovnih dneh, obvesti v elektronski obliki in sporoči prvi razpoložljiv datum možnosti dostave in obravnave zahtevka.

Del, ki ga potrošnik reklamira, dostavi v njemu najbližjo poslovalnico, kjer se določi način odprave napake oziroma način reševanja reklamacije. 

Garancija nakupa

Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Proizvajalec je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Kupec lahko uveljavlja garancijo s priloženim garancijskim listom in računom, izdanega s strani prodajalca.

Proizvajalec je dolžan opraviti garancijsko popravilo v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.

Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih je proizvajalec navedel v garancijskem listu. V tem primeru stroškov vračila blaga ne krije kupec.

Odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Trgovina Junior PE Maribor, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor, e-naslov: info@trgovina-junior.si o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.

Obrazec za uveljavitev pravice potrošnikov do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo.

OMEJITVE PRI UVELJAVLJANJU PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, saj v nasprotnem primeru potrošnik odgovarja za znižanje vrednosti oz. škodo, ki jo s tem povzroči podjetju.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna, če:

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar najkasneje v roku dveh (2) let, odkar je bila stvar izročena. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili
Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPOT).

Obrazec za uveljavitev stvarne napake.pdf

·         če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

·         če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

·         če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

USTREZNOSTI IZDELKOV

Prizadevamo si, da bi fotografije kot tudi posameznega izdelka, predstavljala realistično sliko izdelka. Še vedno pa je mogoče, da je percepcija posameznega izdelka preko fotografije drugačna, kot je lahko kasneje pri fizičnem stiku z izdelkom. Prav tako lahko barva izdelka na zaslonu računalnika bistveno odstopa od prave barve izdelka, na kar pa žal ne moremo vplivati. Podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. si tudi pridržuje pravico do morebitnih napak v opisu posameznih izdelkov

AVTOMATIČNO BELEŽENJE INFORMACIJ (NEOSEBNI PODATKI)

Kadarkoli dostopate na spletno stran www.trgovina-junior.si , se splošni, neosebni podatki

(uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletni strani, obiskane strani) avtomatično beležijo (ne kot del prijave). Te informacije se uporabljajo za merjenje aktualnosti, obiskanosti naše spletne strani, za namene izboljšave vsebin in uporabnosti. Vaši podatki niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji osebi.

PODATKI NA STRANEH

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev spletne trgovine . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

KORAKI NAKUPA

1. korak: Na spletni strani www.trgovina-junior.si so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranim izdelkom je navedena cena izdelka, strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Stroški dostave niso prišteti pri naročilu pohištva oz. izdelka ali izdelkov, ki (skupno) presegajo 50 kg v primeru naročila pohištva ali če je med dodanimi izdelki v nakupovalno košarico dodano tudi pohištvo; uporabnik informacijo o višini stroška dostave prejme v dodatnem e-sporočilu, prejetem na njegov e-naslov. Stroški dostave so odvisni od število paketov ter teže naročenih artiklov. Stroške dostave uporabnik/kupec po oddaji naročila prejme dodatno e-sporočilo z informacijo o končni višini stroška dostave za vso naročeno blago.

2. korak: Če kupec želi določen izdelek odstraniti iz nakupovalne košarice, mora klikniti na povezavo “Odstrani”, ki se nahaja pod izdelkom. Če želi kupec dodati še druge izdelke v košarico, se vrne na izbran izdelek in ga doda na enak način kot je opisano v 1. Koraku.

3. korak: Kupec mora v spletni obrazec vnesti vse zahtevane podatke za dostavo (ime, priimek, naslov, telefon, e-naslov). Kupec lahko doda tudi svoje opombe. Kupec v nakupovalni košarici izbere način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v razdelku “Način plačila” ter izbere na kakšen način bodo izbrani artikli dostavljeni v (razdelku) "Način dostave."  Kupec potrdi naročilo s klikom na gumb  "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila" ter po tem, ko je obkljukal okence z besedilom "Soglašam in potrjujem,  da sem seznanjen/a, da se navedeni osebni podatki zbirajo in obdelujejo za namene izvedbe in dostave spletnih naročil, reševanja morebitnih težav pred in po opravljenih spletnih nakupih. Izjavljam, da so moji podatki pravilni.
4. korak: Če je bilo naročilo uspešno posredovano, se na spletni strani izpiše tekst »Uspešno ste zaključili naročilo!« Poleg tega bo kupec na elektronski naslov, ki ga je posredoval v prejšnjem koraku, prejel obvestilo s podrobnostmi o naročilu. Kupec bo prejel dodatno e-sporočilo z vsemi informacijami (in v primeru naročil pohištva) možnosti prevzema.  V primeru naročila pohištva/vozička  (ki imajo nedoločen dobavni rok) prejme stranka dodatno e-sporočilo o predvideni dostavi naročenih izdelkov ter informacijo o možnosti prevzema (za pohištvo je omogočen le osebni prevzem: poslovalnica PE Maribor, PE Ljubljana). 

POTRDITEV NAROČILA

Po zaključku naročila bo kupec na svoj elektronski naslov, ki ga je posredoval ob naročilu, prejel elektronsko obvestilo o vseh podrobnostih o naročilu. Z omenjenim sporočilom je kupec seznanjen, da nas lahko v primeru kakršnihkoli vprašanj obvesti preko elektronske pošte: info@trgovina-junior.si

PIŠKOTKI

Naše spletno mesto lahko v brskalnik vašega računalnika odloži tako imenovani »piškotek«. Piškotki so majhne besedilne datoteke, ki nam dajejo podatke o tem, kolikokrat posameznik obišče našo stran in kaj ga zanima v teh obiskih. Piškotki sami ne vsebujejo nobenih podatkov, ki bi omogočali identifikacijo posameznika, če pa nam te podatke posredujete sami, na primer z registracijo, se ti lahko povežejo s podatki, ki so shranjeni v piškotku.

Naša spletna stran uporablja naslednje piškotke:

Nujne piškotke za delovanje spletne strani
Spletna stran nastavlja nujne piškotke za samo delovanje spletne strani ( vodenje seje , nakupovalne košarice)

Piškotke za logiranje in spremljanje uporabnika ter spletno analitiko.
Spletna stran nastavlja piškotke, ki omogočajo, da si zapomni logiranega uporabnika. Uporabljamo tudi analitično orodje Google Analytics s pomočjo katerih se lahko spremlja število obiskovalcev spletne strani in katere strani so si ogledali. 

Piškotke socialnih omrežij ( Facebook)
Facebook vtičnik za všečkanje vsebine nastavlja piškotke, da lahko prepozna uporabnika

Vedno imate možnost, da piškotke sprejmete ali zavrnete. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, kar lahko spremenite v nastavitvah tako, da računalnik piškotke zavrne ali pa da prejmete opozorilo, preden se piškotek shrani. 

Dovoljenje za uporabo piškotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

Dovoljenje za uporabo pištkotkov naše strani lahko nastavite preko tega vmesnika.

Omejitev odgovornosti

Vsebine spletnega mesta so informativnega značaja, zato podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu. Podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati njihovo ažurnost in točnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzema nobene odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Podjetje si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali ukinitve spletnih strani (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila.

ARHIVIRANJE POGODBE

Sklenjena pogodba med naročnikom in prodajalcem se arhivira na naslovu Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Trgovina Junior PE Maribor, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo na e-naslov info@trgovina-junior.si.

PRITOŽBE

Podjetje Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova info@trgovina-junior.si ali pisno na naslov: Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Trgovina Junior PE Maribor, Ljubljanska ulica 85, 2000 Maribor. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje si bo prizadevalo po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med podjetjem in kupcem izključno pristojno okrožno sodišče v Mariboru.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi : https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

PODATKI O PODJETJU

S spletno trgovino www.trgovina-junior.si upravlja:

Trgovina z otroško opremo in druge storitve Iris Šel s.p., Plač 24a, 2201 Zgornja Kungota

ID za DDV: SI30016266
Matična številka: 9279032000
Poslovni račun odprt pri Novi Ljubljanski banki d.d.: IBAN SI56 0284 3026 4599 108

Poslovni račun odprt pri Unicredit banka Slovenije: IBAN SI56 2900 0005 3642 215

SKD: Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z igračami in rekviziti za igre in zabavo
Podjetje je registrirano pri Agenciji Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve v Mariboru.
Datum vpisa v sodni register: 10.12.2022
Telefonska številka: +386 51 219 909 
E-mail: info@trgovina-junior.sioddelek.trgovinajunior@gmail.com